Legutóbb Fekete Gáborról volt szó, aki a VÍZ-GÁZ-FŰTÉS-SZANITER boltját alapította meg Vecsésen.
Esett szó a régi helyről, a költözésről, a gazdasági dolgokról és a családi életről is már.
Riporter: Gábor, legutóbb ott fejeztük be a beszélgetést, hogy a tervezésekről kezdtél el mesélni, mik ezek, ha lehet tudni?
Gábor: Igen, a tervezés, ez egy roppant érdekes része az életemnek, kikapcsol.
Tervezem a jövőt, hogy miként tovább, itt gondolva a termékportfólió igazítására, tervezem a boltunk arculatát és ehhez kapcsolódóan a marketing dolgainkat is.
Riporter: Marketing dolgok? Ezt hogy kell elképzelni? Mi, mint laikus átlag polgárok, találkozunk ezzel a szóval, meg némi fogalmunk is van a témáról, de beavatnál, hogy ez miként megy egy cég életében?
Gábor: Azt, hogy egy cég életében ez hogyan megy, nem tudom, hiszen minden cég más, ahogy a szortimentje, az emberállománya, a karaktere, a piacon való elhelyezkedése és még sorolhatnám, de szerintem érted, miért nem tudok erről beszélni, veleményt alkotni. Azt tudom, hogy nálunk hogy megy.
Riporter: Rendben, beszéljünk a PAPAMACI Szerelvényről, a VÍZ-GÁZ-FŰTÉS boltban Vecsésen a Fő úton ez hogy megy? Nálatok a kínálat adott, ezt ismerjük, van kazán, pvc és rézcső, kpe, locsolós öntözős cuccok, csaptelepek és még napestig sorolhatnám mi, de ha ezeket már tudjuk és ismerjük, hogy "márketingelsz" ?
Gábor: Nagyon nehéz a dolgom, amikor ezzel foglalkozom, mert nagy a "zaj" és a csapból is a jobbnál- jobb ajánlatok folynak, mi meg nem akarunk "tök jók lenni", mi segíteni akarunk, az aktuális problémát a vásárlónak megoldani. A lényeg ugyanaz lesz, csak nem a gerilla, arcbatolós módon kommunikálunk, hanem segítünk.
Riporter: Ez elég?
Gábor: Köszönöm a kérdést, kitértem volna rá, hogy ez hosszútávon jó, de rapid forgalomnövekedést nem generál.
Riporter: Mi a cél, mit szeretnél?
Gábor: Nem tervem hálózatot építeni, a célom, a csapatom célja, hogy az embereknek segítsünk. Nyilván ez hozza magával, hogy nincs balatoni nyaraló, meg ferrari és vélhetően nem is lesz, de ha már a mi családunkat és a kollégákat eltartja a kis boltunk, számomra ez megnyugvás.
Riporter: A marketingtől elkanyarodtunk, szánékosan, vagy beszélhetünk még erről?
Gábor: Ja, persze, beszéljünk, elnézést kérek, hogy csapongok.
Nos, a marketing egy elég összetett dolog. Teszem hozzá, én sosem tanultam és a rádiót is lehalkítom, ha reklám megy, tv-t meg nem is nézek, szóval a marketing, mint szakma nekem kemény dió, viszont van segítségem, János, aki a videóink elkészítésénél (is) segédkezik, Ő szokott noszogatni, hogy forgassunk, rakjam össze a szezonális témákat, igenis készüljek, mint egy jó diák az iskolapadban.
Riporter: Értem, szóval a videó anyagban János segít. A tervezésben is, amiről említést tettél már?
Gábor: A tervezés több szálon megy az életemben. Tervezek otthon a feleségemmel, az leginkább a kert, vagy a családi program, utóbbi a legnehezebb mostanában. Tervezek a munkahelyemen, azok leginkább stratégia tervezések, beszerzés, szállítás, készlet és pénz gazdálkodás, illetőleg tervezek kiadványokat, tudud, azokat, mleyeket a facebook oldalunkon látsz a papamaci szerelvény oldalon, vagy amiket a Vecsési helyi újság ad ki.
Riporter: A vecsési helyi újságnak tervezel?
Gábor: A saját PAPAMACI Szerelvényes kiadványainkat leginkább én szokatam előkészíteni, mert akkor az olyan, ahogy én szeretném és ebben Ők is partnerek, megengedik.
Riporter: Akkor a tervezés alatt ezt érted, esetleg még valami? 😂
Gábor: Csak hobbi szinten, de barátoknak molinót szoktam, de tényleg csak 1-2 esetben.
Riporter: Akkor összességében elmondhatjuk, hogy szereted keretek közé szorítani az életed.
Gábor: Ez nem feltétlen igaz így, viszont szeretem, ha minden a maga medrében megy.
Riporter: Látom, vannak újdonságok is az oldalon, erről kérdeznélek.
Gábor: Ez egy kicsit átfogóbb téma, erről beszélgessünk legközelebb.